Productinformatie en prijzen:

Al onze prijzen zijn in euro’s en inclusief btw. De getoonde productinformatie en prijzen zijn voorbehouden, wij hanteren de op dat moment geldende specificaties van het product. Aan de webwinkel is geen voorraadbeheer gekoppeld, omdat wij onze producten liefst zo vers mogelijk leveren. Vermelding van een product in de webwinkel garandeert daarmee dus niet dat een product op dat moment ook voorradig is. Wij vragen daarom ook om bij grote bestellingen (meer dan 25 stuks of meer dan 100 kilo van 1 product) eerst contact met ons op te nemen of we de bestelling voor de getoonde prijs kunnen leveren en binnen welke termijn we kunnen leveren.. 

Bevestiging: 

Na het doorgeven van je bestelling ontvang je een e-mail ter bevestiging van jouw opdracht. Hierin wordt weergegeven wat je besteld hebt. Mocht je geen bevestiging e-mail ontvangen, neem dan contact met ons op via e-mail: info@maalderij-degoudenengel.nl

Betaling:

iDeal:  Deze betalingen worden voor ons verzorgd door Mollie B.V. Dit is een erkend bedrijf dat internetbetalingen verzorgt voor derde partijen. Op deze wijze betaal je op een veilige manier. Je wordt bij de bevestiging van je bestelling automatisch doorgelinkt naar de veilige betaalomgeving om je betaling te voltooien. Voor meer informatie: www.mollie.nl

Vooruitbetaling:  Je kunt ook voor vooruitbetaling kiezen. Maak dan het bedrag van jouw bestelling over naar: Maalderij De Gouden Engel te Alkmaar op IBAN bankrekening: NL80 INGB 0006 2102 66

Vermeld bij de betaling het bestelnummer dat je in de bevestiging e-mail ontvangt. Voor klanten in het buitenland: voor een buitenlandse betaling heb je de volgende gegevens nodig IBAN: NL80 INGB 0006 2102 66 en  BIC: INGBNL2A

Levertijden:

Na ontvangst van het verschuldigde bedrag wordt de bestelling zo snel mogelijk naar je verzonden, doch uiterlijk binnen 7 werkdagen. Bij overschrijding van deze levertijd of wanneer een product toch niet leverbaar is, nemen wij contact met je op voor een andere leverdatum of storten wij het betreffende bedrag op je rekening terug. Wanneer je gekozen hebt voor de levering via de bezorgdienst dan wordt je bestelling afhankelijk van je adres op de eerstvolgende donderdag of vrijdag geleverd (mits de producten voorradig zijn).

Verzending:

Er zijn verschillende opties voor het verkrijgen van onze producten. Als je kiest voor verzenden dan wordt de bestelling wordt verstuurd naar het door jou opgegeven adres via Post.nl. Of naar een door jou gekozen adres. De bezorgdienst wordt gereden als we ook bestellingen bij winkels afleveren, in de plaatsen Schoorl, Alkmaar/Koedijk, Bergen en Heiloo. Daarnaast kun je er voor kiezen om jouw bestelling bij ons op de molen af te halen of bij ons op de markt (zie agenda). Afhankelijk van de voorraadstatus van jouw bestelling zullen we je per e-mail informeren wanneer de bestelling klaar ligt en een afspraak maken voor het ophalen hiervan. Het adres van onze molenwinkel is Kanaaldijk 236 te Koedijk (Noord-Holland).

Retourneren en ruilen:

Ben je niet tevreden over een product? Neem dan binnen 14 dagen na ontvangst contact met ons op via e-mail. Voor aankopen via het internet geldt een herroepingtermijn van 14 werkdagen ingaande op de dag na ontvangst. Gedurende deze termijn ben je gerechtigd de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden. Maalderij De Gouden Engel zal dan binnen 30 dagen na ontvangst van het geretourneerde product het door jou reeds betaalde bedrag (excl. verzendkosten) retourneren mits het betreffende product onbeschadigd is, niet gebruikt of bewerkt is en voorzien is van de originele verpakking en (info)kaartjes. Uitzondering op deze mogelijkheid tot herroeping geldt voor de producten uit de banketbakkerij en voor producten die speciaal zijn aangemaakt voor de bestellingen (grote hoeveelheden). Zorg voor een goede verpakking bij een retourzending. De kosten van het terugzenden van het betreffende product komen voor jouw eigen rekening (m.u.v. terugsturen in verband met klachten).

Privacy: 
De door jou verstrekte gegevens worden opgenomen in ons klantenbestand. In dit bestand worden gegevens opgenomen die noodzakelijk zijn voor de afwikkeling van de bestellingen, zoals bestel-, bezorg- en betalingsgegevens. Het klantenbestand wordt uitsluitend gebruikt voor de uitvoering en afwikkeling van de bestellingen en voor het versturen van onze nieuwsbrief (als je hiervoor toestemming hebt gegeven).

Je kunt bij Registreren een eigen account aanmaken waarin je een overzicht hebt van je persoonlijke gegevens, verzendadressen en bestellingen. Je kunt dit account altijd weer aanpassen en/of deactiveren.

Financiƫle gegevens worden niet opgeslagen.

Alkmaar, 15-12-2019